Каталог товарів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

  • Увага! Товари належної якості (матеріали), що були відрізані від рулону на замовлення покупця не підлягають обміну та поверненню!

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Порядок проведення обміну чи повернення товару

  • Зв'язатись із менеджером компанії у будь який зручний Вам спосіб та повідомити про намір обміну чи повернення товару;
  • Відправити товар на підприємство, скористувавшись послугами перевезника "Нова Пошта", за зворотньою адресою відправлення чи за данними, що надані менеджером;
    • Пакування повинно бути таким що гарантує цілісність товару, а бо не порушує правил перевезника;
    • Оголошена вартість відправлення повинна співпадати з вартістю товару у відправленні;
    • Послуги доставки сплачує покупець (чи оформлює послугу "Легке повернення" від Нової Пошти, якщо доступно)
  • Повідомити менеджеру про відправлення та надати номер електронної накладної посилки;
  • Надати менеджеру номер банківської картки фізичної особи для повернення коштів (для послуги повернення товару);
  • Підтвердити чи надати нові данні для відправки обміну товару (для послуги обмін розміру);
  • Перевірка вмісту повернення відбувається наступного дня після отримання повернення кур'єром;
  • Відправка обміну чи повернення коштів на картку фізичної особи впродовж 3-х робочих днів (якщо інше не було узгоджене з менеджером окремо)

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості,що не підлягають поверненню та обміну.